Brunch

Zobrazeno: 4098

 B R U N CH


- Slovo vzniklé spojením slov breakfest a lunch, tedy snídaně a oběda
, už u nás není neznámým pojmem. Pro své hosty své hosty připravuje již řada restaurací tuto pozdní snídani, dlouhou svačinu, či „dřívější“ oběd.

- Dnes se brunch připravuje jako table d´hote – za jednotnou cenu libovolný výběr pokrmů. V ceně podle úrovně restaurace je aperitiv, nealkoholické nápoje, ale i ¼ l džbánek vína / pivo i jiné podle klientely /

- Stálý host dostává kartičku – věrnostní systém s různou formou slev /pokrmu, láhev vína apod. / Brunch se pořádá i pro děti – dětský koutek /

Většinou se pořádá častěji pouze v hotelích s mezinárodní a podnikatelskou klientelou.

- Pořádání brunchů pro celou rodinu – nedělní oběd se pořádá např. v hotelu Panorama, Praha – stává se velmi populární strávit takto nedělní oběd s přáteli a dobře se pobavit – stráví zde část dne – speciální nabídka služeb. Hotely často s tímto způsobem podávání pokrmů spojují nabídku svých služeb – fitness apod.

- Brunch není o úspoře zaměstnanců, nešetří pracovní síly – naopak maximální kvalita služeb / 15 – 20, začíná v 11:00 hod. – většinou bývá vyprodán dopředu

Cizinci vědí, co se skrývá pod slovem brunch, českým hostům se tento pojem musí přiblížit – letáčky, prospekty, malé články, inzeráty, spojení s se společenskou akcí. Trvá přibližně 1 rok než si hosté zvyknou na tuto formu podávání pokrmů – pořádání obědů – podle průzkumů velkých českých hotelů.

- Umění je správně vykalkulovat, zvolit správnou cenu a šíři pokrmů.

Například – 25 druhů předkrmů, 10 hlavních jídel, 5 druhů příloh, 15 druhů dezertů. Využívá se volba ze standardní jídelních lístků restaurace hotelu – pouze se rozšíří.

 

Brunch je formou propagace pro širokou veřejnost, buduje dobrou image hotelu, finančně mnoho nevydělává!!!                                                   

Atraktivita pupů a barů

- Jsou to střediska rychlého občerstvení během dne, večer - přátelská atmosféra, příjemné posezení, hudby, možnost zábavy, hosté je navštěvují hlavně  pro seznámení s lidmi, zapomenutí na všední den, setkání s příteli, pro požitek a uvolnění – užít si relaxovat platí pro každou generaci. Různé zaměření na světové gastronomie, vybrané pokrmy, nápoje je činí atraktivní.

- Snaží se oslovit cílovou skupinu – umístění na trh. Budoucnost  - zaměřit se na různé vyhraněné cílové skupiny a podřídit šíři a kvalitu služeb. / parkoviště, hudba, tanec, program, obsluha, nabídka pokrmů, atraktivita nápojů…./

Pupy mají původ v Anglii, bary v USA. 

Čerpáno z odborných časopisů

Petra Fikarová N2.B / 2005

O škole

Studium

Projekty

Zřizovatel:  

Nová maturita

 
     
Francouzsky

Nabízíme vzdělání,
které jde s dobou...

chev