Sportovní kurz tříd H2 a O2 v Chřenovicích

Zobrazeno: 4291

V pondělí ráno jsme měli sraz před školou. Tam jsme naložili zavazadla do auta, batůžky a přilby na sebe, nasedli na kola a vyrazili na cestu. Naším cílem byla vesnička Chřenovice, a dětský tábor Kovací Hamr. Učitelé nás vedli různými cyklistickými stezkami a malými vesničkami. Na Lipnici jsme po první občerstvovací přestávce zajeli k lomu, ve kterém byla nedávno odhalena poslední část Památníku národního odposlechu „ Zlatý voči“.Dále jsme pokračovali naší krásnou Vysočinou přes Stvořidla Ledeč do Chřenovic. Po ujetí asi 55km jsme celí utahaní dojeli do tábora. Po příjezdu jsme se rozhlédli kolem a docela nás vyděsily záchody a sprchy, ale co se dalo dělat, museli jsme tam těch pár dní nějak přežít. Zalezli jsme do chatek a odpočívali.

2. den jsme museli ( i když neradi ) zase nasednout na kola. Jeli jsme se podívat do Zruče nad Sázavou. Dali jsme si rozchod, porozhlédli se po městě a potom jeli zpátky. – dohromady dalších 25 km. Učitelé chtěli využít pěkného počasí, a tak jsme se měli jít odpoledne podívat na nedaleký mlýn. K našemu štěstí ale začalo pršet, takže jsme rádi odpočívali v chatě a večer hráli společenské hry.

3. den jsme jeli vlakem do Českého Šternberku podívat se na hrad. Byl to výlet na celý den, ale stál za to, zámek byl skutečně hezký. Učitelé si mysleli, že toho máme asi málo, a tak jsme šli zpátky k vlaku několik km pěšky. I to jsme zvládli a úspěšně jsme se dostali zpátky. Večer jsme se psychicky připravovali na cestu zpátky.

4. den po snídani jsme jeli domů. Někteří z nás měli zdravotní problémy a tak dostali svolení jet domů vlakem My jen tiše záviděli, nasedli na kola a vyrazili na tentokrát „jen“45 km dlouhou zpáteční trasu. Celou cestu nám pršelo, a tak jsme spěchali abychom byli co nejdřív doma.

I když to někdy nebylo lehké a v duchu jsme spílali učitelům, že nám dávají tak do těla, byl kurz opravdu hezký, vyzkoušeli jsme si svoje síly a při zdolávání dlouhých cyklokilometrů jsme se i dobře bavili.